Lil Nas X - HOLIDAY - Behind the Scenes

  Ogledi 5,863,544

LilNasXVEVO

Pred 2 meseci

Behind the scenes of the official video for "Holiday" by Lil Nas X.
Listen & Download "Holiday" by Lil Nas X out now: LilNasX.lnk.to/Holiday

Amazon Music - lilnasx.lnk.to/Holiday/amazonmusic
Apple Music - LilNasX.lnk.to/Holiday/applemusic
iTunes - LilNasX.lnk.to/Holiday/itunes
Roblox - LilNasX.lnk.to/Holiday/roblox
Pandora - LilNasX.lnk.to/Holiday/pandora
Spotify - lilnasx.lnk.to/Holiday/spotify
Soundcloud - LilNasX.lnk.to/Holiday/soundcloud
SLpost Music - LilNasX.lnk.to/Holiday/youtubemusic
Limited edition Santa Nas X chrome hat from the video available at: LilNasX.lnk.to/Holiday/amazon
Follow Lil Nas X
Facebook - LilNasX
Instagram - lilnasx
Twitter - LilNasX

www.santanasx.com

#LilNasX #Holiday #SantaNasX

Komentarjev
Leander Michiels
Leander Michiels Pred uro
"hee hee" :)
Sanjoy Biswas
Sanjoy Biswas Pred 2 urami
2:37 HE GAVE ME NIGHTMARES
Daniel Deleanu
Daniel Deleanu Pred 3 urami
BIG FAN OF THIS GUY NGL
biljana biljana
biljana biljana Pred 5 urami
And your song is crazy cool too
biljana biljana
biljana biljana Pred 5 urami
Yoo your outfit is crazy cool
ʄɱʞ ɯɒɳĦɐ
ʄɱʞ ɯɒɳĦɐ Pred 6 urami
Your soo kind
Kobin Kuzmiak
Kobin Kuzmiak Pred 14 urami
Best song ever but I like the clean one more because I don’t like the swearing
amar iseni
amar iseni Pred 16 urami
gay'
evvxrrr
evvxrrr Pred 19 urami
omg its the roblox guy
Jazzy plays roblox And more games
Jazzy plays roblox And more games Pred 20 urami
Am a bigggggg fan of Lil nas x am following him on everything
ᴛͥ ᴏ xͣ ɪͫ ᴄ个 - BS
ᴛͥ ᴏ xͣ ɪͫ ᴄ个 - BS Pred 21 uro
When a thumbnail is made by *LIL NAS X*
BramVram
BramVram Pred 22 urami
blonding lights is better
josiah
josiah Pred dnevom
Do you have a game and you singing🍑🍑
Unicorn Twix
Unicorn Twix Pred dnevom
The dance moves
J.W. ketchem
J.W. ketchem Pred dnevom
Lol
J.W. ketchem
J.W. ketchem Pred dnevom
people say your Gay
KillerNation _
KillerNation _ Pred dnevom
Hi Lil Nas X
AURE888
AURE888 Pred dnevom
I like how people post muzic video and then post behind the scenes
JOELC321
JOELC321 Pred 2 dnevi
That thumbnail
TotallyDid
TotallyDid Pred 2 dnevi
1:31
XX Cuahella Roblox and minecraft and pixel Nguyen
XX Cuahella Roblox and minecraft and pixel Nguyen Pred 2 dnevi
Who knew that was a green screen everyone Thought it was a lace that they forgot to go there
Jaime Alvarado
Jaime Alvarado Pred 2 dnevi
#cool
Jaime Alvarado
Jaime Alvarado Pred 2 dnevi
Omg is it really you
fire heatblast
fire heatblast Pred 2 dnevi
God that’s disturbing when his eyes turned at the camera 😂
Shayla Brown
Shayla Brown Pred 2 dnevi
midinle
Hazelann Hannaway Boreland
Hazelann Hannaway Boreland Pred 2 dnevi
Cool
Makayla Singletary
Makayla Singletary Pred 2 dnevi
The fall😭🤣🤣🤣🤣
Alondra Santiago
Alondra Santiago Pred 2 dnevi
love how people were wearing their masks.
Kyrsakov Skorti
Kyrsakov Skorti Pred 2 dnevi
Lo green Day_&
Quetzalli Vera
Quetzalli Vera Pred 2 dnevi
how did he messed up pressing a button
بتول الجديبي
بتول الجديبي Pred 2 dnevi
When the teacher noticed that you are cheering 2:32
Yann Dex
Yann Dex Pred 3 dnevi
I realy like this... it's a real banger
Michael Turrentine
Michael Turrentine Pred 3 dnevi
Jodi the right one 🤣 might be ready
Enzo Miguel santillian cruz
Enzo Miguel santillian cruz Pred 3 dnevi
Why u said the n word
Anthony Siebert
Anthony Siebert Pred 3 dnevi
Aaaaaaaaaaaaaaaaa
Anderson Purtell
Anderson Purtell Pred 3 dnevi
im addicted to this song
maja sekulic
maja sekulic Pred 3 dnevi
2:00 i love how its exactly on 2 minuts
maja sekulic
maja sekulic Pred 3 dnevi
2:00 my life rn
maja sekulic
maja sekulic Pred 3 dnevi
2:37 when teacher hears u talking to someone
Kimberly JEAN PIERRE
Kimberly JEAN PIERRE Pred 3 dnevi
Nice
Giulio Santini
Giulio Santini Pred 3 dnevi
Super cool
Yusuf Ahmed
Yusuf Ahmed Pred 3 dnevi
2019 santa: ho ho ho 2020 santa: HEE HEE I'M BAD AS MICHEAL JACKSON
Madaking 77
Madaking 77 Pred 2 dnevi
Kshdbf
Iris Leung
Iris Leung Pred 3 dnevi
2:01 this halloween or smt? That outfit is perfect btw,love it, Those eyes doe
NOONE
NOONE Pred 4 dnevi
1:35 will I was scared that part 😡😭🤧
zachthekiller
zachthekiller Pred 4 dnevi
2:37 When the quiet kid reaches into his back back
Nickname
Nickname Pred 2 dnevi
back back
foo foo
foo foo Pred 4 dnevi
i am telling my mom if this is santa
Lucas Watt
Lucas Watt Pred 4 dnevi
Iv bean watching him since Old Town Road came out berly enyone watched now a lot of people watched bug difrense
michikira
michikira Pred 4 dnevi
Why does the thumbnail look like a clickbait video for kids LMAO
the tate family
the tate family Pred 4 dnevi
this must of tuck a long time
PK Master
PK Master Pred 4 dnevi
you can tell he loves doing this. he doesn't want to do it for the money and you can clearly see he has fun with his songs. nothing but respect for this man
Zain Aljuboori
Zain Aljuboori Pred 4 dnevi
Your song is coming to ours car radio
Sheridan Jenkins
Sheridan Jenkins Pred 4 dnevi
bro this man is just tooooo cute
Y _HayNox
Y _HayNox Pred 5 dnevi
Le seul français perdue au milieu de plusieurs commentaires ANGLAIS TROP COOL , CELA A DU PRENDRE PLUSIEURS H DE TRAVAIL
I can see you
I can see you Pred 5 dnevi
"Came in on a horse" You do be riding tho NOT LIKE THAT
Shayrika Primoehkgd
Shayrika Primoehkgd Pred 5 dnevi
Cool 😍
ajharris77
ajharris77 Pred 5 dnevi
Do you have muscles💪 Lii nas x
Lucille Anglin
Lucille Anglin Pred 5 dnevi
H
Khairul Anam Chowdhury
Khairul Anam Chowdhury Pred 5 dnevi
You say bad words 👎👎👎
Malachi steward
Malachi steward Pred 5 dnevi
Gay
Sansan Sandy
Sansan Sandy Pred 5 dnevi
1:59 **DUN DUN DUN** Guy : reality hit too hard
maja sekulic
maja sekulic Pred 3 dnevi
Put it to be 2:00
Stupidlydramtic
Stupidlydramtic Pred 5 dnevi
The white eyes are starring into my eyes I can’t right now lol
Incredibox Lover
Incredibox Lover Pred 5 dnevi
LOL HIM DANCING LIKE MICHAEL JACKSON THOUGH
Madaking 77
Madaking 77 Pred 2 dnevi
I mean he said he was Bad as(s) micheal jackson like he is a fucking legend bruh
7even_oneshot
7even_oneshot Pred 6 dnevi
Cool from your subscribe
Mariana Ramirez (Student)
Mariana Ramirez (Student) Pred 6 dnevi
Why couldn’t you make it when it was 2021 because it because it is 2021
Mariana Ramirez (Student)
Mariana Ramirez (Student) Pred 6 dnevi
It’s another way
Joshua Nunez
Joshua Nunez Pred 6 dnevi
Lil nas x l Love you
The gamer 2182
The gamer 2182 Pred 6 dnevi
Lil. Nas. X
Mary B. Bowick
Mary B. Bowick Pred 6 dnevi
I like the white eyes better than your ordinary eyes cuz they that it's like it like matches your outfit and the snow cuz snow is white and it matches your outfit a lot
layal albalawi
layal albalawi Pred 6 dnevi
i hate holiday you know what i hate you
Phallon Play’s
Phallon Play’s Pred 7 dnevi
Love you nas!!!!!!
Kromkez Hokain
Kromkez Hokain Pred 7 dnevi
2:37 jumpscare moment
Feeneet Adem
Feeneet Adem Pred 7 dnevi
i like this when i work like can you watch sunflower to?
Kaiya Leary 21
Kaiya Leary 21 Pred 7 dnevi
2:37 when your kids hear that your in the pantry lol 😂
Khyree Ray
Khyree Ray Pred 7 dnevi
j9 xnas can I call you that cuz I'm a big fan of you I've been listening to you since every time it's very cool I'm just a big fan of you in my name is you can call me Kyrie I just like your songs away about the cry cuz I never been listening to any song
Wild Gamer Shiv
Wild Gamer Shiv Pred 7 dnevi
0:38 Anil kapoor of Holly wood 😂😂😂😂😂😂
cylaify
cylaify Pred 7 dnevi
9 Comments cylaify Add a public comment... Lil Nas X Lil Nas X 1 month ago YO! WASSUP BEST FANS IN THE WORLD! LOVE U GUYS! 🤍❄️ 35K RB Janelle YT RB Janelle YT 1 month ago 2:00 made me laugh omg haahhaha 114 Mazen Mazen 3 weeks ago 2:37 when your class hear a bag of chips 156 BlueBoyTube BlueBoyTube 1 month ago I’m so sorry for the person who had to deal with reflecting clothes in a green screen 69 ItzMeJoBoy ItzMeJoBoy 1 month ago how much money do you want to spend on this song Lil Nas x : Yes 22 Lil Nas X Lil Nas X 1 month ago BE HONEST WHATS YALL FAVORITE PART OF THE HOLIDAY VIDEO???! 9.7K Ibraheem Azeez Ibraheem Azeez 3 weeks ago “And I’m sexy, they wanna SWEAT me...” 15 Ami Ami 1 week ago 2:37 all the kids when you open a pack of gum in school 13 Giovanni Paz Giovanni Paz 2 weeks ago 2:00 He he, I'm bad as Michael Jackson 21 Sahar Mohammad Sahar Mohammad 4 weeks ago 2:37 me when somebody asks if i want pringles😭😂 95 Jongo Phett Jongo Phett 1 month ago lol why the Thumbnail look like that ahahahaa 1.5K Magnificent Piez World Magnificent Piez World 3 weeks ago To this day I still can’t tell if Lil Nas X’s hair is real... 69
Leonardo Estrada
Leonardo Estrada Pred 7 dnevi
That’s so much work 😬🤩🤩
Xavier Ramos
Xavier Ramos Pred 7 dnevi
Hi Lil nas x
#YouTube Solid#
#YouTube Solid# Pred 8 dnevi
Yeah I really Felt The Holidays! Damn Haha
mahendra menon
mahendra menon Pred 8 dnevi
The best song I listen ever time
Isabel Sanchez
Isabel Sanchez Pred 8 dnevi
Wow your so good
saad mahmoud
saad mahmoud Pred 8 dnevi
i watch this EVERY DAY AND I AM NOW CRYING FROM THE LAUGH
Mormo [So2]
Mormo [So2] Pred 8 dnevi
*Это круто бро)*
котенок плэй
котенок плэй Pred 5 dnevi
Он не русский
Karen Barrie
Karen Barrie Pred 8 dnevi
My favorite part is ay its holiday and hehe im bad as Michael Jackson i think thats waht you sed
Click
Click Pred 8 dnevi
2:00 beautiful lol
Leah Mason
Leah Mason Pred 8 dnevi
i love the song holiday
BeeTeee2012
BeeTeee2012 Pred 8 dnevi
2:19 what the hell is she doing to him
Xbxone Bone
Xbxone Bone Pred 8 dnevi
1:04 what’s da name of dat hair style i want my hair like dat
Angelica Madera
Angelica Madera Pred 8 dnevi
This is one of my favorite songs i will play this everytime even years
winter dark soul
winter dark soul Pred 8 dnevi
:D love it
Sheri Vink
Sheri Vink Pred 8 dnevi
Lil nas x:dun dun du- trips* -n ayy its a Holiday
Igbal Kalabane
Igbal Kalabane Pred 9 dnevi
Yeslil nasx
mariamawit misiker
mariamawit misiker Pred 9 dnevi
nice dude
Alvaro Quiros Chang
Alvaro Quiros Chang Pred 9 dnevi
i have no idea how lil nas x do all that i guess that it take a long time to do the song
Tata Ata
Tata Ata Pred 9 dnevi
👍👍👍👍
Ellison Brea
Ellison Brea Pred 9 dnevi
my fav song llets go
Van Lian
Van Lian Pred 9 dnevi
2:02 big eyes
Claudia Sandoval
Claudia Sandoval Pred 9 dnevi
So crazy
Jurgita Sakalauskienė
Jurgita Sakalauskienė Pred 9 dnevi
Lil nas x trip stairs sound be like: Oh Ahhhhhgg
usefull gamer 584 gaming
usefull gamer 584 gaming Pred 9 dnevi
2:00 rip ;-;
Lil Nas X - HOLIDAY (Official Video)
02:48
Lil Nas X
Ogledi 105 mio.
JOŠ JEDAN SNAŽAN ZEMLJOTRES, NOĆAS UŽAS
0:37
Doing Lil Nas X's Makeup!
13:55
James Charles
Ogledi 11 mio.
Lil Nas X - Panini (Official Video)
02:25
Lil Nas X
Ogledi 360 mio.
Marshmello - Together (Official Music Video)
03:48
JOŠ JEDAN SNAŽAN ZEMLJOTRES, NOĆAS UŽAS
0:37
Justin Bieber - Anyone
4:24
JustinBieberVEVO
Ogledi 43 mio.
ZAYN - Vibez (Official Video)
2:43
ZaynVEVO
Ogledi 18 mio.
RIMSKI - KO KRIV JE? (OFFICIAL VIDEO)
2:42
KDM Exclusive
Ogledi 618 tis.
NOIZY - 1 HERE E MIRE (VACCINE)
6:01
thisisnoizy
Ogledi 4,5 mio.
Snow Flower (feat. Peakboy) by V
3:49
BANGTANTV
Ogledi 21 mio.